30. 04. 2012.

Porodično pakovanje (4 u 1), Plantago



Početkom ovog mjeseca sam dobio jedan prigodan poklon od Plantaga, te im se ovom prilikom zahvaljujem.

Početkom ovog mjeseca na moja vrata je stigla jedna pozamašna pošiljka. Pošiljke čaja koje dobijam obično stanu u manju omotnicu, pa nekada čak i u kovertu, ali ovaj put me je vidno iznenadila pošiljka od Plantaga; riječ je o novom proizvodu na tržištu, porodičnom pakovanju četiri čaja u jedan.
Ukupno 80 vrećica ćete naći u ovom pakovanju, po 20 individualno pakovanih i uredno složenih, nekog klasičnog konzumentskog profila na našim prostorima: kamilica, menta, šipak, hibiskus.

Cijena svakako djeluje primamljujuće, jer kada se uzme u obzir da je danas teško naći kutiju čaja od 20 vrećica ispod 2 KM onda računajte da ćete itekako uštediti ukoliko platite Plantagovo porodično pakovanje samo 5,95 KM.



Ukoliko želite saznati kako su se ovi čajevi pokazali, čitajte dalje.






Šipak

Od četiri čaj u Porodičnom pakovanju od Plantaga, šipak se infuzira najduže – čak 20 minuta. Nedavno sam imao ne tako impresivno iskustvo sa organskim cijelim šipkom: infuziranjem cijelog i lomljenog šipurka od čaj pola sata se pokazalo nedojmljivim. Budući da nisam neki poseban ljubitelj čaja od šipka bio sam skeptičan i prema ovom od Plantaga.

Na moje prijatno iznenađenje nakon 20 minuta infuziranja iz šolje se izdizala mekana i pomalo slatkasta aroma šipka. Sam čaj je pomalo mutan te bojom neodoljivo podsjeća na razblaženi sok od drenjina. Odmah na prvi gutljaj sam primjetio sasvim blagu kiselost, možda od jabuke ili šipka, a možda i od samog šipka. Drugim riječima, nisam siguran da li je u vrećici samo plod šipka ili se radi o nekoj mješavini; moraću to provjeriti sa Plantagom.

Mogu reći da sam uživao u ovom čaju, neću reći da sam oduševljen i impresioniran (kriv je moj lični ukus), ali zaista je osvježavajući i nakon par gutljaja se pojavljuje i određena slatkoća. Planiram ovih dana probati i varijentu ledenog čaja, pa pratite stranicu na Facebook-u.
 


Hibiskus

Hibiskus od Plantaga je kod mene ostavio pozitivan dojam, i prije nego sam ga dobio u Porodičnom pakovanju. Sa hibiskusom dosta eksperimentišem u mješanju čajeva, te ukoliko vam se izravno ne sviđa ovakav kakav je trebate mu dati šansu u mješavinama i različitim načinima pripreme. Sam hibiskus je i meni prejak kada se izravno pripremi prema standardnom uputstvu, obično ga pijuckam pola sata jer mi je prekiseo.

Plantagov hibiskus je izvrsnog kvaliteta, infuzija je bistrog tona crvenog vina te ne možete a da ne osjetite pored okrepljujuće kiselosti i izvjesnu slatkoću u pozadini. Ovaj čaj donekle i podsjeća na suha crvena vina – pojavljuje se izvjesna suhoća u grlu i blago golicanje/trnjenje na jeziku.

Za par dana se bliži Praznik rada, te hibiskus možete veoma kreativno iskoristiti u obliku ledenog čaja. Pored inovativnih recepata na Plantagovoj stranici mogu vam još preporučiti da u staklenoj flaši preko noći (8-12) infuzirate u frižideru čaj od hibiskusa, a možete čak i dodati vrećicu čaja od mente kako bi vašem ledenom čaju dali jednu dodatni profil. Koristite 1-2 vrećice hibiskusa na pola litra vode, ovisno o vašem ukusu.





Menta

Menta je klasični biljni čaj na našim prostorima, eteričnog, umirujućeg i osvježavajućeg karaktera. Sjećam se nešto mlađih dana kada bih uslijed duže pauze tokom nastave svratio do tetke koja je uvijek imala spremnu šolju čaja od mente za mene.

Unutar svog rebrandinga od prije godinu-dvije Plantago je uveo individualni nepropusni omot za svaku vrećicu, što je za svaku pohvalu. Čajevi u takvom omotu zadržavaju svježinu duže nego bez, a menta relativo brzo lapi. Stoga se ne čudite ako vam menta koju ste kupili u vrećicama bez omota nakon nekog vremena postane 'tupa'.

Plantagova menta je bistrog tona meda uz naglašenu eteričnost i biljnu pozadinu. Čaj je veoma pitak i osvježavajući te se aroma zadržava neko vrijeme nakon ispijanja. Nedefinisana biljna nota se gubi unutar intenzivne eteričnosti koja preovladava nakon par gutljaja. Ovaj čaj me podsjeća na jutarnju svježinu i rosu.  Odlična je i kao ledeni čaj: dvije vrećice na 200-250 ml vode, infuzirati 10 minuta i dodati u veliku čašu punu leda.



Kamilica

Pored mente, kamilica je također jedan klasični biljni čaj kako kod nas, tako i šire. Ovoj biljci se pridodaju opuštajuća, antiseptična i druga blagotvorna svojstva. Kamilica zaista zaslužuje da se nalazi u svakom domu, jer i pored svojih blagotvornih svojsta može biti ukusan napitak.

Lično nisam neki ljubitelj kamilice zbog njene arome koja je meni pomalo napadna, ali to nije slučaj i sa Plantagovim vrećicama. Mirišući vrećicu primjetio sam da je aroma više mekana i topla te se nekako skriva u pozadini.

Degustiranjem se blag karakter ovog čaja još jednom potvrdio, te se nekako mogla naslutiti i neka slatkoća, još blaža nego sama aroma.  Nakon toga sam kontaktirao Plantago jer mi se činilo da je možda miješana s nekim drugim biljem, tipa sladić. Na moje iznenađenje, odgovorili su mi da je riječ o čistoj domaćoj kamilici, bez dodataka ičega.

Jako sam zadovoljan i impresioniran Plantagovim čajevima u ovom '4 u 1' paketu. Zaista su se potrudili i opred izvrsnog kvaliteta ambalaže i bilja 'uboli' jednu klasičnu kombinaciju.

Na kraju da zaključimo, čajevi u porodičnom pakovanju od Plantaga zaslužuje etiketu dobrih čajeva.

Nema komentara:

Objavi komentar