10. 11. 2014.

Dobri čajevi i Teavivre Vas nagrađuju...



U susretu Black Friday rasprodaji, Teavivre i Dobri čajevi Vas nagrađuju sa 20 kupona od 5$ koje možete iskoristiti u kupovini na www.teavivre.com. Na blogu možete osvojiti jedan od 10 kupona, dok ćete putem Facebook stranice u narednim danima moći osvojiti također jedan od drugih deset kupona (pratite objave na stranici za više informacija).

Učešće u nagradnoj igri možete uzeti preko forme ispod.


a Rafflecopter giveaway

P.S. Sve detalje vezane za nagradnu igru možete saznati klikom na Terms and Conditions

3 komentara:

  1. Postoji li namera da se nastavi sa pisanjem ovog bloga? Siguran sam da ima novog materijala, a naslo bi se i malo vremena za to, kako bi mi pratioci i postovaoci istog nastavili da uzivamo u njemu. Hvala. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poštovani, uskoro će se nastaviti pisanje bloga. Naime u zadnjih par mjeseci sam imao dosta obaveza i stvari koje su se desile tako da sam privremeno morao ostaviti blog po strani.

      Izbriši
  2. Ne mogu opisati kako sam se razocarala kad sam videla datum poslednjeg clanka.Blog je divan i jako zanimljiv upravo sam ga otkrila,ja licno najvise volim twining classic earl grey ali ste me jako zainteresovali da probam i ostale varijacije crnih i zelenih cajeva. Iskreno se nadam da ce biti novih postova kada za koji dan ponovo "obidjem" Vas blog:-) Veliki pozdrav i jos jednom cestitke za divnu ideju i predanost

    OdgovoriIzbriši