15. 04. 2013.

Majin Vilinski čaj



Ovog mjeseca vam predstavljam "Čajnu Vilu" koju sam upoznao preko Facebook-a prošle godine. Riječ je o živahnom ljubitelju čaja koji veliku strast gaji i prema trčanju, zdravoj hrani i izradi aromatičnih svijeća, izmeđuostalog.

Uživajte u jednoj bajkovitoj priči o čaju.


Pozdrav moji čajoljupci J Ja sam Maja i znate me kao Čajna Vila. Veoma sam srećna jer sam dobila priliku da gostujem kod Alena J Malo sam izašla iz fazona jer imam brdo nekih obaveza pa ne mogu da vas ispratim na razmeni čajeva, a iskreno nisam u toku koje čajeve trenutno pijete.. Ali dobro, polako, vraćam se ja uskoro J Evo i moje slike


Kada sam počela da pijem čajeve ni sama ne znam.. Nekako se dogodilo spontano. Počela sam da trčim još u srednjoj školi, a sa time je došao i „red“ u mojoj kuhinji. I dok su moji vršnjaci izlazili i provodili se u gradu ja sam se posvetila trčanju i nekim pravim vrednostima. Druženju sa pametnim ljudima, od kojih mogu nešto i da naučim. Pa makar to bili i ljudi u godinama, ljudi koji su prošli niz dobrih i loših stvari u životu ali znaju prave vrednosti i tu su da mi pomognu u svakom momentu kao i ja njima.

Već par godina posećujem jednu prelepu planinu. Taru. Tamo sam počela da se interesujem za čajeve, odnosno, žena kod koje sam odsela imala je malu kuhinjicu ali punu raznoraznih čajeva, mešavina i to sve ubranih i osušenih u njenoj magičnoj kućici u šumici..  Pitala sam je da me malo uputi i tako sam već sledeće godine ja krenula u obilazak.
A evo i kućice čisto da vidite zbog čega je meni tamo toliko lepo J


Naišla sam na divlju nanu i tada mi nije bilo kraja J Tako sam i došla do ideje da otvorim svoj sajt o čajevima pa u isto vreme da učim i pišem o tome. Mada se kasnije taj sajt proširio na izveštaje sa trka, recepte, ishranu, prodaju sveća i prirodnih sapuna.. J

Divlju nanu uglavnom kuvam uveče, pred spavanje onako da me malo smiri jer kad dođem sa trčanja pravi sam zvrk i ne mogu da zaspim J


Najviše uživam u ispijanju čajeva sa dragim ljudima. Pa ih tako često zovem iako su me mnogi pitali zašto pijem čajeve kad nisam bolesna, pa su se sada i oni „navukli“ J
Bitno mi je da kući imam bosiljak, nanu, kamilicu, žalfiju (od prirodnih čajeva), zeleni, crni i beli od biljke Camellie Sinensis J Moja polica izgleda ovako 


A moja omiljena šoljica ovako 


Poslednji put sam kupila u Beogradu Pustinjski čaj u Kući čaja i Ledeno doba, i te dve vrste kuvam stalno kada mi dođe drugarica jer ih ona obožava.
Ove zime je bio aktuelan đumbir, pa sam pravila čaj od istog sa malo meda. To sam čak nagovorila i moje ukućane da probaju J Kažem ČAK jer su oni u fazonu „Pijem čaj kad sam bolestan“.
Mešala sam cimet sa sušenom jabukom i mogu vam reći da je prijatan ukus ali pogotovo kada je onako prirodan. Kada sami oljuštite jabuku i ostavite da se osuši ljuska.. Neverovatan je osećaj jer znate da je to vaših ruku delo.. J
Drago mi je što sam putem razmene čajeva upoznala dosta ljudi, pa sam tako stekla lepa prijateljstva i naravno naučila dosta toga jer vi toliko znate i kuckate o tome da vam ja prosto zavidim, pratim vas i upijam ;)

Proizvodnja mojih sveća je malo stala, ali me svakako možete kontaktirati putem sajta www.cajnavila.com


Čajevi u ovoj maloj kutijici su pokloni iz razmene i pijem ih u posebnim prilikama J Hoću reći čuvam ih J

Što se tiče mojih ostalih ativnosti, putujem, posećujem veći deo trka u Srbiji, družim se, smejem se i uživam u ovom lepom životu J Da, zaboravila sam da dodam: pravim kolače, grickalice, nosim ih na trke i srećna sam kada se vratim kući sa praznim činijama.. Jer kad su ljudi oko mene srećni tada sam i ja...

Hvala vam što ste pročitali moj post, hvala Alene na gostoprimstvu i naravno pratim vas sve i uskoro se javljam na razmeni... 

Hvala i tebi Majo, do slijedećeg puta ... :)

1 komentar: