22. 09. 2012.

Tea Time! 2 - Jesen stiže...

Dugo nisam pisao, dani lete a materijala za novu Tea Time epizodu se nakupilo i previše. Bez odugovlačenja, evo šta se dešavalo kod mene zadnjih mjesec dana.


Chao Qing No. 3 (Franz & Sophie)
U početku septembra iskoristila se prilika i za more, gužve su manje, cijene su niže, a i raspust se bliži kraju. Odlučio sam to iskoristiti maksimalno pa nisam žalio vremena, energije i novaca. Predhodno par dana prije sam naredao objava na stranici za narednih deset dana, scheduling je divna stvar koja je ne tako davno uvedena na Facebook-u. 

Pored mora, iskoristio sam priliku i neplanirano prošetao Sarajevom, neplanirano je uvijek nekako bolje. Naravno, nisam zaobišao čajdžinicu (ili čajanu, kako već) Franz & Sophie, popio čaj sa djevojkom (Chao Qing No. 3, recenzija) i uzeo novi rooibos da probam. Čoko-nana je intenzivno aromatična mješavina te aromu ponajbliže mogu povezati sa ekskluzivnim čokoladicama Royal Mints i After Eight. 




Kvalitetan čaj u jednom od sarajevskih kafića
Tu me je povukla i želja za Thiashola Nilgiri crnim čajem (recenzija), te su zadnji listovi popijeni jučer. Izgleda da je ovih dana proširena ponuda, pa se radujem slijedećoj posjeti.

Skoro sam u Sarajevu otkrio i jednu simpatičnu trgovinu iranske robe (Persia Shop) na Baščaršiji, odmah preko puta butika Badem. Zaista imaju široku ponudu, i pored brojnih sokova, juha, slatkiša i začina imaju i solidnu ponudu čajeva. Ukoliko ste ljubitelj Twiningsovog Earl Gray-a (recenzija) i English Breakfasta u ovoj trgovini ćete naći pakovanja u kartonskim kutijama koja su dosta jeftinija od onih u limenkama. Također imaju i čaja 'na vagu', tačnije Assam i Ceylon, kao i par čajeva u vrećicama koji su popularni u Iranu.
Iranska juha s brusnicama

Prije nekih mjesec dana uzeo sam po 50-ak grama Assam-a i Ceylon-a i mogu reći da su solidni za svakodnevnu konzumaciju, a nisu ni skupi, po 25 KM/kg. Ovaj put sam uzeo sokova od breskve, koji su veoma ukusni i sadrže komadiće voća, te iransku juhu sa brusnicama. Sve u svemu, ovo mjesto koje ne propuštam kada svratim u Sarajevo.

Pored svog provoda i puštanja mozga na pašu javile su se posljedice kampanjskog spremanja ispita, uzoraka čajeva koje nisam pipnuo a stižu mi na mjesečnoj bazi, te još mnogo obaveza i nepredviđenih stvari. Donio sam odluku (već je kršim, k'o što gledam) da ću prestati sa kupovinom čajeva, tj. većih narudžbi te svoj predviđeni budžet za čaj usmjeriti na literaturu o istom. Naručio sam korištenu knjigu "Tea Lover's Treasury" od James Norwood Pratt-a i njoj ću posvetiti više pažnje u narednoj epizodi. 




Jesen stiže, sve je manje sunčanih i toplih dana te nepcu i organizmu više prija nešto punijeg okusa, pa ovih dana uživam u crnim (tipično za mene) i oolong čajevima. Prema nekim kineskim izvorima, preporuka konzumacije čajeva je segmentirana po godišnjim dobima: proljeće - cvijetni/biljni, ljeto - zeleni, jesen - oolong, zima - crni. 


Tajlandski oolong aromatiziran osmantusom
Ono što me trenutno brine je količina čaja koju trenutno imam kod sebe, te sam skovao plan kako ih se "riješim". Jednostavno, one koje mi se sviđaju ću popiti, oni koji mi se ne sviđaju ili me je prošla želja ću da poklonim. Sastaviću listu ovih dana, pa ako ste iz BiH možete me kontaktirati kako bi se dogovorili oko detalja isporuke, a ako ste iz Mostara čaj vam mogu i lično uručiti.

Ono što me još raduje je da stranica na Facebook-u okuplja sve više i više čajoljubaca iz ex-Yu, te je pitanje vremena kada će sa postojećih 700 doseći 1000 članova. Imam nekih planova koje planiram realizirati do tada, degustacije na dnevnoj bazi koje su već nekoliko dana prisutne, sadržaj orijentiran prema vrstama i načinu konzumacije čaja i nešto što svi volimo - nagradne igre. 
Usput bih da objavim da će na stranici uskoro biti potrebna još 1-2 administratora, poželjno je da to budu čajoljupci koji više vole biljne čajeve i koji će povremeno objavljivati relevantan sadržaj. Mislim da je dobar dio vas do sada shvatilo da ja baš i ne stojim najbolje sa biljnim čajevima, istok me je odvukao sebi...


Toliko za ovaj put, vaši komentari su i više nego dobrodošli.

3 komentara:

  1. ma istok je zakon :D nisu loši ni biljni ali ovo je kvalitet

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve je to do ličnog ukusa, kod nas su popularniji biljni, i na ovom blogu su više biljni pregledani.

    OdgovoriIzbriši
  3. ma znam sve ,valjda ce skontati da ima jos cajeva osim kamilice :D

    OdgovoriIzbriši